دولت عشق
دولت عشق
سیاسی-اقتصادی -اجتماعی

*** در ابتدای جلسه علنی امروز، نمایندگان بررسی هزینه مصرفی و حق انشعاب آب، برق و گاز برای مساجد، حسینیه ها و دار القرآن ها را مورد بررسی و با رایگان شدن آن موافقت كردند.

لاریجانی هنگام رای گیری ها خطاب به نمایندگان گفت: دوستان رای دهید برای آبادی خانه خداست.

 

*** رییس مجلس در یكی از رای گیری ها نیز خطاب به نماینده دولت گفت: مگر دولت جرات دارد كه مخالفت كند!

 

*** لاریجانی هنگام بحث و بررسی بند مربوط به آب، برق و گاز مساجد، حسینیه ها و دار القرآن ها به عنوان موافق رایگان شدن این موارد برای مساجد و حسینیه های شهرها صحبت می كرد كه 'احمد توكلی' خطاب به وی گفت: بدلیل آنكه آقای رییس قصد دارد با فضاسازی رای بگیرد، من با ایشان مخالفت می كنم.

در این هنگام، توكلی با 'دو دوی' نمایندگان مواجه شد.

 

*** در یكی از رای گیری ها، نماینده دولت به پشت تریبون آمد و گفت: بنده نیامده ام كه مخالفت كنم. در این زمان، لاریجانی به او گفت: آفرین به آدم چیز فهم!

 

*** 'مصطفی كواكبیان' در یكی از تذكرات خود آیه ای از قرآن را خواند كه لاریجانی خطاب به او گفت: برای اینكه آقای قربانی دیروز گفت سواد آقای كواكبیان ایراد دارد، ایشان امروز این مسائل را مطرح كرد. معلوم است كه سوادش زیاد است.

 

**** مذاكرات روح الله حسینیان و مهدی كوچك زاده كه از اعضای جبهه پایداری هستند با كاظم جلالی سخنگوی فراكسیون رهروان ولایت كه حامیان لاریجانی هستند، از نكات قابل توجه جلسه علنی امروز بود.

 

*** در یكی از رای گیری ها، باهنر خطاب به موسی قربانی نماینده قائنات گفت: فاصله تان با صندلی زیاد است، بروید رای دهید.

 

*** باهنر همچنین در یكی از رای گیری ها خطاب به نمایندگان گفت: از 198 نفری كه در مجلس حضور دارند تنها 115 نفر در رای گیری شركت كردند. چرا رای نمی دهید؟

 

*** یوسف نژاد، نماینده ساری در یكی از رای گیری ها تكاپوی زیادی داشت و مدام به جایگاه هیات رییسه می رفت و برمی گشت كه محبی نیا عضو هیات رییسه خطاب به وی گفت: آقای یوسف نژاد برو سر جایت بنشین و پیشنهادت را مطرح كن.

 

*** هشتمین جلسه بررسی لایحه بودجه 91 در ساعت 12:30 دقیقه پایان یافت.

سیام** 9121**1572

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 80131637
جدیت نمایندگان مجلس هشتم برای قانونگذاری

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: